onsdag 27 juli 2011

Utställning i Vilsta

I Fredags åkte vi direkt från landet till Vilsta(Eskilstuna) på vår första utställning! Det gick hyfsat, trodde hon skulle hoppa mera eller dra i kopplet men det var så mycket runt om så hon var ganska lugn.
Det blev ingen placering dock, det var hård konkurrens med 15st(!) små tikvalpar i ringen. Men vi fick "reservpris" senare när vi ställde upp i "bästa huvud" Det var lite kul.
De är lite klurigt dehär med att ställa upp...
Foto: Marie Eriksson

Kollar domaren eller? Hon får skynda sig för här står vi inte fint sålänge. :)
Foto: Marie Eriksson

Kritiken var ju iallafall bra, tror jag, om man ser va det står:)

Marie provar att ställa Zooi, lite bråkig, tror hon hade tröttnat på att stå fint.


 Maries Mumlan (Zoois kusin) var också med. För dom gick det bättre, tror hon kom på 5.e plats.

Zooi med sin "bästa huvud" rosett :)


På natten var ja ute och fotade några små blixtrar.

Det har regnat en hel del. Jimi är ute och provar ett paraply.

Zooi har tappat en hel del mjölk tänder, alla fram uppe och nere, och 3 "hugg" tänder, här är en jag hitta!

Nu snart ska jag baka för på Lördag fyller Neo 6år!

2 kommentarer:

  1. Va söt hon är med sin roset:)
    O Jimi med sitt paraply.
    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Roliga bilder du har på Zooi med rosett. Jag tror inte hon har fattat vad en rosett betyder och är till för. Jag har ytterligare en fråga om bakgrundsbilder. Jag har sett att på andra datorer än min egen så repeterar sig mina bakgrunder. Hur många pixlar ska filen vara i längd och bredd? Vilken längd och bredd har du? Jag har haft 1800 i längd och 1600 i bredd förut och det har fungerat men nu fungerar det inte längre. Skumt va? Hälsningar Olga Ps vilken fantastisk åskbild du fick till!Ds

    SvaraRadera