torsdag 21 juli 2011

På landet!

Nu har vi vart på landet snart en vecka, det har varit jätteskönt! Lite svårt att uppdatera bloggen eftersom de inte går att få till så bra uppkoppling här. Men nu har jag dragit ner på kvalitén på bilderna så nu går de lite bättre. Men det märks nog inte så mycket.
Här är lite bilder från veckan. Vi har också vart ute på sjön men de blir i ett eget inlägg annars blir det förmycket bilder, som vanligt...

Vissa dagar har det varit lite kallare men de flesta har varit sol och varmt!
Zooi med sitt plåster, såret gick ju upp igen så jag fick tejpa om, nu har det läkt jättebra, bara en liten sårskorpa kvar så plåstret är mest för skydd mot smuts och grenar i buskarna m.m. Hon far ju runt så dant.


Häromdan kom Lilo(katt) hem med en kopparödla, ja tog den för att hon inte skulle ha ihjäl den stackarn.

Jimi skulle såklart hålla, ödlan var helt avslappnad så det gick bra.

En sånhär har jag hemma sa han, jo han har en plastorm hemma. :) Förr i tiden hade jag ju ett gäng riktiga ormar hemma, men de berättar jag om en annan dag.

Sen la vi ödlan på marken och då slingrade den iväg i väldans fart! Jimi fick stora ögon och sa WOW! hur gjorde du dedär mamma?! Jag bad han att plocka upp den igen men nej de vågade han inte nu när den levde! haha.

Och Lovis hon tjatar på mig helatiden, ja ska klappa på magen och bära henne, hon är alltid i närheten.

Varma dagar är bästa platsen under bordet i uterummet.

Annars blir det mest bad i poolen när vi är här.
Jimi.

Neo.

Och Iina med nya simglasögon som hon älskar!

Vi tar några under vattnet också, Neo.

Iina.

Och så jag! :)

Zooi och jag har övat att utställnings stå i regnet idag, och själva uppställningen går bra nu, iallafall en stund, men att trava runt fint går bara inte så de får bli som det blir.
Imorrn åker vi 14 mil till Vilsta på vår första utställning!

Bilderna från båtturen kommer snart.

1 kommentar: