tisdag 2 augusti 2011

Neo 6år!

I helgen har de vart kalas för Neo har fyllt 6 år! Vi väckte honom på morgonen med skönsång, och i  år vaknade han! Förra året sova han vidare...

Jimi fick vara fanbärare.

Cool kille 6 år, jo de är Star Wars som gäller...

Sen kom släkten på fika, ja hade bakat kakor och tårta.


Dagen efter fortsatte vi med barnkalas då blev det en glasbomb. Helt slut var jag sen, men Neo var nöjd!

Avslutar med en bild på Lola, varför gå in och lägga sig i sängen när det finns mysiga stenar utanför?

3 kommentarer:

  1. haha vad söt lola är./Johanna

    SvaraRadera
  2. Mmmmm…! Vilket kalas i dagarna två. Vilken jättesöt kattbild man undrar om stenen är solvarm och skön som den mjukaste dunkudde. Coola killar och tjej du har!

    Tack för kommentar om bildstorlek och det var bra att veta att bilden inte upprepar sig hos dig för det gör den inte på min dator heller. Jag fortsätter som förut och provar mig fram. Jag är glad att jag tillägnat mig detta att kunna göra egen bakgrund och tack för hjälpen än en gång. Hälsningar Olga

    SvaraRadera
  3. Ja! så måste det vara, stenen var nog varm! Just nu har hon iallfall valt Neo´s säng att sova i:)

    Ingen fara, bara kul att kunna hjälpa till.

    SvaraRadera