tisdag 21 februari 2012

Utställningsdags!

Snart är det dags för utställning igen! Zooi är anmäld till Svenska vinthundsklubbens utställning i Köping nu den 25 Feb.
De blir intressant, nu tävlar hon ju inte i valpklassen längre utan i juniorklassen nu när hon är 11 månader. :)
Vi får se hur det går, mest är det ju kul att träffa Whippetfolk.
Har försökt att få till en uppställningsbild, men de är svårt själv.
Av någon anledning lutar hon sig alltid bakåt så frambenen blir snea och rumpan blir hög. Nåt fel gör jag...

Nej det är lättare att bara fota som hon e :)


Träningsvideo ,
det gäller att tjata! Man kan väl säga att whippets inte är så lättmotiverade. :))


♥ Denna fina bukett blommor fick jag av min gubbe på alla hjärtans dag! ♥

Så måste ja visa denna coola Whippetröjan ja shoppat! :D

Och sen så ett gäng iskalla bilder.










Tack för mig!

4 kommentarer:

  1. Vilken liten tröja du köpt...hehe

    SvaraRadera
  2. Du kan rulla runt själv!!!

    Hälsningar Zooi

    SvaraRadera
  3. Tack för dagens hjärtligaste skratt!! Underbar video! Jag känner igen allt! Jämmer och gnöl och frustrations-skall och gäsp men till slut så! Dom är så härliga våra hjärtans goa whippets! Lycka till på utställningen nu när hon har blivit stor tös! Vackra iskalla bilder på den vackra! Varma hälsningar Tantolga

    SvaraRadera
  4. Haha:) ja utan godis blir det svårt, hon vet mycket väl vad jag vill och hon vet hur man gör men nääää man måste ju få nåt gott annars kan de kvitta. :)
    De e så roliga. Är hon på rätt humör kan hon lägga sig och rulla runt bara jag börjat rota i "godis skåpet".:D

    SvaraRadera