torsdag 9 februari 2012

Lite smått och gott

Jaha då har man fyllt år, 29 blev jag nu, om någon nyfiken vill veta. :) ett år kvar till....em......vuxen?
Iallafall så orkade jag inte göra någon tårta, var inge sugen på de så jag gjorde semlor istället!
Mumms, finns fortfarande några kvar att göra.



Fika på dagen och grilla, bland annat oxfilé på kvällen! Med beasås, halloumi och ungsstekta rotfrukter. Mmmmm det smakade verkligen sommar!

Z kikar ut i "djurfönstret" hon och katterna brukar kolla ut där, i mitten kollar barnen och vi lite längre kan kolla högst upp:) De va min tanke när jag valde dörren :P

Zooi med oxfilé på nosen.

Det var ju inge svårt så jag försvårade tricket och satte köttet mellan framtänderna istället. Hon väntar på ett "varsågod"

Barnens kusiner, mamma och pappa sov över här, riktig full rulle blir det då! Haha kolla Jimi med tungan.

Sen över till en sovande Zooi, detta måste vara favoritsovställningen, bakbenen så långt upp som möjligt.

Åsså en fin bild på Lovis med Lola bakom.

Sen en eftermiddag när jag skulle laga middag ville Jimi se på en film, men ja sa nej eftersom han alltid somnar då och jag ville han skulle äta middag först, efter en stund var han borta och jag ropade men han svarade inte så jag gick runt och letade och fann honom här. :)

Typiskt..

Varmt och mysigt tycker Zooi..

Och sist lite "Zooi i snön" bilder:)

Snöskägg


Hitta pinne!





Här har hon lagt sig ner i snön, lite förvånad jag blev, de har inte hänt förr.

Vaaar e Zoooiii?

1 kommentar: