fredag 10 juni 2011

Skolavslutning

Idag har Iina haft sin första skolavslutning! Så nu är det sommarlov!

Zooi fick följa med, det var många som ville klappa, stora som små. Jag blir lite förvånad att så många vet vad de är för ras, fast vissa frågar om det är en såndär "springhund". Haha.

Skolavslutningen var vid slottet.

Zooi fixade de fint, bland alla ben. Lite andra hundar fanns det också.

Efteråt hade vi picnic.

Zooi gillade visst vattenmelon:)

Springa en sväng på stora gräsmattan.

Och vila på filten.

Slottet.

Igår tog jag med mig kameran när vi var ner till ängen och lekte, cyklade och skeightade, jag tog bara 189 bilder så det blev en del bra, här kommer några.
Zooi så klart, med mjuk frisbie, flyger otroligt bra!

Loss! (övar vi på)

Det var varmt!! Knasöra.

Favoritbild 1

Favoritbild 2

Och favoritbild 3.

Det var fler som var varma!


Iina på cykel.

Här var det något bus på g.

Jimi

och Iina.

Nu ska jag packa så vi kan sticka till husvagnen!

1 kommentar: