onsdag 23 maj 2012

Jimis andra kalas, på landet.

Ja, jag borde uppdaterat tidigare, drunknar i bilder så jag blir helt matt av att gå igenom dom!
Men jag får helt enkelt ta lite i taget, de flesta är ju så klart hundbilder så därför börjar jag med de jag tog när Jimi hade kalas ihop med kusin Julia på landet!

Jimi är förväntansfull!

Tårtorna vi bakade, Jimi 4år och Julia 10år födda samma datum.

Hembakade kakor också!

Julia och Jimi

Jimi blåser ut alla sina i ett blås!

Julia hade några fler att kämpa med:)

Paketöppning!


Sen blåsa lite bubblor!





På kvällen grillade vi och himlen hade ett litet hål där solen tittade fram!

Lite senare. Huset står högt upp på ett berg så träden man ser är bara topparna på hööööööga tallar och björkar.

Och senare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar