fredag 11 maj 2012

En hel del hundbilder och en och annan snigel!


Här kommer lite nya bilder jag råkat ta på vovvarna, de är ju så kuuul! :)

Truman the boy. :)

Brottning på mattan.

Truman ålar runt och låter.

Truman

Allt Truman tar ska Zooi ha.

Truman äter helst Zoois mat, och hon delar gärna med sig.

Det har regnat massor!!

Lilla snigel akta dig annars sniffar Truman på dig. Han stannar och luktar på ALLA sniglar.....promenaden tar ett tag.

Mask och snigel tävling?

Vaaart är Zooi?

Hittad!

Fight!

Akta dig nu Truman!

En mindre regning promenad. (Nej jag tog inte med mig kameran och hade inte tänkt ta bilder men jag råkade ju ha min mobil....;)

Brottning!

Vem är längst?

Ingen kommentar....!

-Du har lite skit här bakom örat.

Nu är det maskrosornas tur att blomma!

Liktar dom gott? näää...

Kasta pinnen då människa!

Ett himla morrande här!

Båda lika envisa.

 Tugga tugga.

Sen hjälps de åt att göra pinnen till sågspån.

Dusch dags! De ramlar ju på ryggen en del när de brottas och Truman kissar på sina framben, rätt vanligt bland whippetkillar har jag hört. Så de fick bli en dusch och vattnet som rann av var INTE klart, så nog var de skitiga.

Truman

Zooi väntar på sin tur. Kolla prickmagen! Gos:)

T och Z. hihi:)

-Mmm nu luktar du gott!

2 kommentarer:

  1. Va söta dom är!!!
    //johanna

    SvaraRadera
  2. Underbara hundbilder!! Hoppas också få träffa Truman snart! =)

    SvaraRadera