måndag 19 september 2011

Landet ♥

Vi har vart på landet och myst, det var jättehärligt men det kändes ganska konstigt att åka dit utan P, han som alltid brukade se till att packa med sig själv, antingen i eller brevid packningen satt han och väntade så vi inte skulle glömma honom.
Vädret var iallafall bra så det blev mycket spring för Zooi och barnen badade!
Här kommer "lite" bilder:
Z har svårt att välja boll..!



Skönt med gräsmatta! Man får ju liksom passa på.


Grodan boll....


...och kalle stropp. Det finns gott om sånna nu...mamma tycker dom är fina! Sen jag blev påhoppad av en rakt i ansiktet så tycker ja inte om dom.

Badtokiga barn!

Det var för kallt så Iina fegade ur och Jimpan va i först!

Neo

Kokos topp!

Jag å zooi tog en promenad genom skogen ner till sjön, och passerade min favoritmyrstack! Haha, men den har funnits sen jag var liten, och jag kunde sitta i timmar vid den och studera och leka med myrorna.

Dessa 2 diskuterade något ganska länge:) Jag e nog lättroad...

Väl nere vid sjön blev det fart på Z igen!

Alltså hon blir fullkomligt galen när hon får sand under fötterna!

Saaand!

Det var inte bara barnen som badade! Jag som trodde hon var badkruka!



Dyk!


Snabbt som 17 upp igen!




Halsbandet e nytt också:)

Från klippan vågade hon iallafall inte hoppa.



Efter middagen hittade jag 2 trötta.



Och sist men INTE minst! Neo drog upp sin första fisk! Kanske inte så stor, men bättre än de andra som inte fick nåt:)
foto: Tommi

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt med en uppdatering! =)Douglas tycker att vattnet i bassängen på simträningen är så kallt så han skakar, vad är det inte då ute nu? Och hon hoppar i frivilligt - respekt!
    Otroligt söt bild på de 2 sovande sötnosarna.

    SvaraRadera